Online Marketingplan

Je post af en toe iets op social media, schrijft een blog en maandelijks een nieuwsbrief. Je werkt niet volgens een online marketingplan, want dat heb je niet. Maar je vraagt je vaak af waar je het nu weer over moet hebben. Doe je het wel goed? Zit iemand hier op te wachten?

Herken je dit? Ik wel. Totdat ik een strategisch online marketingplan maakte. Probleem opgelost.

Met een strategisch online marketingplan krijg je weer grip op je bedrijf. Dat komt doordat je duidelijke online marketingdoelen beschrijft, die de bedrijfsdoelstelling ondersteunen. Alleen hoe pak je dat aan?

online_marketingplan

Losers make excuses... winners make a plan!

Voor een goed plan kijk je allereerst waar je nu staat, wie ben je en waar wil je naar toe. Wat doe je online en wat doen jouw concurrenten. Maar het allerbelangrijkste: wie zijn jouw klanten en wat verwachten zij van jou. Als je alles goed in kaart hebt en je weet waar je naar toe wilt, is het makkelijker om jouw online marketingmix helder te krijgen.

Het is een hele klus om al die aspecten goed in kaart te brengen. Daarom heb ik het DURF©-concept ontwikkeld. Met deze werkwijze breng ik alles in kaart en stel ik een volledig actieplan voor je op. Je krijgt een duidelijk overzicht van kosten/baten met een helder advies.

Wil je dit actieplan daarna zelf implementeren? Dan geef ik jou de juiste handvatten. Maar je mag het ook aan mij uitbesteden. Ik neem je alles uit handen en zorg dat je maandelijks op de hoogte blijft van de ontwikkelingen.

Lees meer over de vier stappen van het DURF©-concept of mail mij vandaag nog voor vrijblijvende informatie.