DURF© | strategisch online marketingplan

Heb jij het gevoel dat je meer uit je bedrijf kan halen? Dan is het nu tijd voor een strategisch online marketingplan. Maar hoe? Wees gerust. Je bent niet de enige.

Bij veel bedrijven ontbreekt het aan een goed strategisch online marketingplan. De strategie bestaat uit van alles een beetje. De inzet van social media en een blog/vlog op de website zonder retargeting. Duidelijke online marketingdoelen die de bedrijfsdoelstelling ondersteunen, ontbreken. Eigenlijk schieten met hagel zonder doel. Daarom heeft Baljet & Tekst het Durf©-concept ontwikkeld.

Durf© | Digital Users Research Focus

Dit houdt in dat ik altijd vanuit de klant naar jouw business kijk. Het strategisch online marketingplan bestaat uit vier stappen en biedt jou een compleet overzicht van waar je nu staat, waar je naar toe wilt en hoe je dat aanpakt. En, niet te vergeten, wat het je oplevert.

Durf©-concept in vier stappen

Stap 1: Samen met jou bekijk ik de huidige performance van je online activiteiten. Ook kijk ik wat jouw concurrenten online doen.

Stap 2: Ik kijken naar je merkstrategie en positionering. Bekijk je klanten, hun klantreis (customer journey).

Durf_te_groeien

Stap 3: Samen met jou formuleer ik jouw marketingdoelen/doelstellingen, die bijdragen aan de bedrijfsdoelstelling.

Stap 4: Na een gedegen analyse, adviseer ik wat specifiek voor jou de juiste online marketingmix is. Ik stel een volledig actieplan op en help je bij het organiseren hiervan. Ten slotte zorg ik voor een overzicht van kosten en baten. Aan de hand van zogenoemde KPI's (Key Performance Indicatoren) help ik jouw groei te monitoren.

Wil je dit actieplan daarna zelf implementeren? Dan geef ik jou de juiste handvatten. Baljet & Tekst helpt je met dit complete Durf© online marketingplan.

Mail mij vandaag nog voor vrijblijvende informatie.